مادریدیسموها در یورو:دومین کاپ اروپا برفراز دستان کاپیتان
 
مرجع خبری رئال مادرید

مرجع خبري رئال مادريد : در یکی از ملالت بار ترین فینال های تاریخ که شباهت زیادی به بازیهای یونان داشت ، اسپانیا با سبکی که نه بر مبنای حفظ توپ بود و نه ضد حمله ، به سومین قهرمانیش در چهار سال رسید .
لاروخا در این بازی همچون دیگر بازیهای جام ، از سیستم مدرن تدافعی یعنی بدون مهاجم تخصصی ،  استفاده می کرد و چشم به خلاقیت فردی بازیکنانش دوخته بود و البته هر زمان که به مشکل بر می خوردند و مثلا پیکه لایی می خورد ، این ایکر بود که به بهترین شکل واکنش نشان می داد تا باز هم اثبات کند که کسی رو دستش نیست . بدین ترتیب کاپیتان دوئل فردیش با بوفون را به بهترین شکل ، پشت سر گذاشت .
ایتالیا خسته به نظر می رسید و دو اشتباه تدافعیشان باعث شد که سیلوا و آلبا بتوانند برایشان گلزنی کنند و در همان نیمه اول کار بازی را یکسره کنند . در نیمه دوم هم تورس و ماتا ، تیرهای خلاص را شلیک کردند .
به هر صورت ، این جام را باید حاصل زحمت رئالی ها دانست . ایکر با واکنش هایش در بازی اول با ایتالیا ، درخشش خیره کننده مقابل کرواسی و گرفتن پنالتی موتینیو ، نقش مهمی در رسیدن اسپانیا به این مرحله داشت . در بازی با فرانسه ، وظیفه استفاده از خلاقیت های فردی در تیم نافرم دل بوسکه روی دوش ژابی افتاد تا هافبک رئال ، دو گل مهم و سرنوشت ساز را روی معدود موقعیتهایی که داشتند به ثمر رساند .
راموس در طول تورنمنت کاملا مستحکم ظاهر شد و اوج کارش پنالتی چیپش مقابل پرتغال بود تا دهان نویر را تخته کند . آربلوا هم مقابل پرتغال کاری کرد کارستان و توانست کریستیانو رونالدوی بزرگ را مهار کند

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع خبری رئال مادرید و آدرس viva-real-madrid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 14561
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1